20 juli 2012

Hej Fredag!

Med Blogger-appen i mobilen går det inte att skriva vid varje bild så jag får väl göra en summering här då!
Dessutom hamnar inte bilderna i den ordningen som jag vill ha dom... Men, men så får det bli när man ska skicka en liten hälsning i pausen på jobbet ;D
Som ni ser av kassen så tog jag mig en shoppingtur igår, jag bara älskar Rångedala Plantskola!!
Så bra utbud och allt uppdelat på ett tydligt och bra sätt och som ni ser på nästa bild så är de oslagbara när det gäller dammbäxter och tillbehör. Sen slank det med några andra växter också, mer om de i nästa inlägg...
Lite rosbilder är ju ett måste! Bonican blommar alltid samtidigt med lavendeln så det blev en liten samplantering i landet framför källaren. (vad bra att skottkärran kom med i bakgrunden, tänk bort den är du snäll ;))
Sen en liten uppdatering från sommarprojekt nr 2, Herr Larsson lägger värmekabel så det inte ska bli isgata på vintern - det gillar vi! Och så kabel för. Belysningsstolpar såklart.
Sist och minst så hälsar min lilla groda och jag er en fin helg!
Tack för era goa kommentarer, de uppskattas verkligen!
Kram Allis

Inga kommentarer: