22 maj 2013

Dammigt och premiärdopp!


Vilken dag!


Idag har jag roat mig med både collage och dammplantering - blir så himla bra!
Och så premiärdoppet!
För det måste väl räknas som när jag nu varit nere och vadat runt för att placera ut krukorna på de olika nivåerna?!


Paket nummer två hämtades ut idag, detta med bara dammväxter och från Boanäs som har bra priser och kvalitet. Fick även ta en tur till TrädgårdsForum i Landvetter för att skaffa mer jord, leta och krukor.
Imorse laddade jag ner appen "instacollage" där det är superlätt att skapa fina bildsviter så detta får ni nog stå ut med ett tag ;)

Så här ska det vara en försommarkväll i maj!

Hoppas ni också njuter för fullt!

Kram Allis

2 kommentarer:

samson sa...

ja,vilken eftermidda och kväll det blev
jag har varit ute hela tiden
bilderna är så fina
vad fin dammen blir
jag har ingen damm och det blir nog ingen heller för jag tror att Kuling kommer att bosätta sej i den för han älska att bada
ha det så bra
maggan

Carina sa...

Jajamen här njuts det också fast med i regn....men det blir så himla bra om ett tag, när gräset har grott över alla bruna jordfläckar som blev efter det att vi tagit bort rötterna efter de stora träden....men sedan vill jag ha sol!½