02 juli 2011

Tassar på tå...

Nej, så farligt är det inte, men lite tyst får man ju tänka på att vara med gäster i huset ;))


Vi har hyrt ut våra två sovrum på nedervåning, mest på skoj för att se om det funkar och igår eftermiddag anlände våra första hyresgäster. Ett trevligt ungt par från Lund som ska gå på konserter i Göteborg, tror det var Iron Maiden och Metallica... (inte riktigt min musiksmak men,men)

De frågade om detta var vårt sommarhus!


De ska stanna tills på måndag och idag kommer ett par från stan som ska gå på bröllop i Hindås Kyrka med efterföljande fest i stationshuset -Kul!


Här ska bröllopet stånda!


På tal om bröllop så är det idag bara 2 veckor kvar tills min dotters dito, en hel del av förberedelserna är gjorda men mycket återstår, tyvärr går ju inte allt att göra långt i förväg... Idag ska jag iväg och införskaffa en symaskin eftersom bägge mina är obrukbara, så kan jag ju iaf sätta igång med klänningen :D


Måste bara visa en bild på min dotters valp, trots att bilden är kass och jag inte orkar redigera, men är han inte bedårande lille Falcon?!


Önskar att jag hade massa lediga veckor till, har fått gjort massor dessa dagarna men ni vet hur det är - ju mer man håller på desto fler idéer föds.... :D


Ha en underbar helg alla ni fina!


Kram Allis

3 kommentarer:

Leif sa...

Jo det är gott att leva på sommaren.

Anette sa...

Hej Allis
Jättekul att du hitta till min blogg o gilla den :) o ville vara med i utlottningen.
Lägger mej som följare av din fina blogg ;)
Ha de så fint.
Kramen Anette

Roses & Angels sa...

Hej! Vilken underbart bloggnamn du har! Allis i underlandet =). KLART du ska få 4 lotter, det gör inget att du inte kunde låna några bilder. Önskar dig lycka till och jag tycker det är otroligt sött av dig att delta. Ha en fin kväll KRAM