13 juni 2010

Hoppsan , vad liten bilden blev som jag snodde från tasteline.com ... jaja, så går det när man bloggar på arbetstid ;))
Är återigen inne i en intensiv jobbperiod men det känns bara bra nu när jag kan koncentrera mig på detta här och inte har skolan och de arbetena där som hänger över mig hela tiden. Och intensivt är det här på jobbet också eftersom det är fullt på alla tre avdelningarna men det är himla goa killar, skön stämning och tiden bara svischar förbi så bättre kan det knappt bli. Bilden ska symbolisera att vi just nu håller på att baka rabarberpaj till söndagsfikat ikväll.
Tack snälla söta ni för alla era trevliga kommentarer, det är så himla kul att titta in här då och då när det finns lite tid och läsa vad ni skrivit och jag ska försöka under veckan att hänga med i vad som händer hos er ute i Blogglandia. Ska samla på mig massa kul inspiration som jag kan omsätta där hemma sen när jag blir ledig igen.
Önskar er en härlig söndagskväll!
Kram Allis

1 kommentar:

Viola sa...

Tack snälla goa Allis för dina värmande ord, du ska veta att de berör mig, tänk så många omtänksamma människor det finns i blogglandias värld som bryr sig...:D hoppas du har en fin dag, kram