21 februari 2010

Jobb och snökaos

Passar på att göra ett litet inlägg på min microrast för jag är faktiskt på jobbet idag även om jag undrade i morse om det verkligen skulle gå att ta sig hit efter gårdagens snöoväder. Men bussarna gick iaf som de skulle så in till stan kom jag, däremot gick inga spårvagnar åt rätt håll så det blev till att pulsa fram i snömodden. Här i stan, Gbg, är det soligt men skitkallt medan det fortfarande snöade där hemma - ett par mil österut. Ska den aldrig ta slut den här vintern?
Vi hade en härlig eftermiddag och kväll igår iaf. Sonen med flickvän kom hem och åt middag och senare blev det ett dopp i badtunnan ute på verandan, härligt med 40-gradig värme när det är -10 ute! Särskilt för alla stela muskler efter allt skottande ;))
Hoppas att bilderna från igår blev bra och isf kommer de senare för imorse hann jag inte.
Ha en härlig söndag!
Kram Allis

Inga kommentarer: