06 februari 2010

Efter snö kommer....

Jag vet inte hur det är med er men jag tycker att det känns som att det snart är nog med vinter, snö och kyla. Visst finns det fördelar med detta för vi slipper ju allt det gråa, regniga och trista men nu längtar jag iaf efter vår och sommar och för att pigga upp mig så gick jag igenom fotona från i somras och genast fick jag nytt hopp ;))
Men det finns ju positiva tecken också på att det går åt rätt håll. Igår var det ljust här ända fram till 17-tiden på em och jag inbillar mig att fåglarna börjat kvittra lite mer vårlikt sista veckan. Idag skiner solen på allt det vita så det får bli en långpromenad och jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran denna gång ;))

Ikväll är vi bjudna på middag hos älsklingssonen och hans söta flickvän och det ska bli himla trevligt, resten av helgen går nog åt till att bli klar med min hemtenta där ena punkten är att förklara kriminalitet utifrån ett etnologiskt perspektiv - lucky me ;))
Ha en härlig helg!
Kram Allis

Inga kommentarer: