27 januari 2010

Mer snö...

Är hemma igen efter ett par dagar i Linköping där dottern opererades i måndags. Allt gick bra men det var en lång väntan eftersom den tog längre tid än väntat. Under tiden försökte jag "roa" med att utforska staden som verkar riktigt mysig men eftersom det var så kallt och måndagar som bekant inte är bästa veckodagen för museebesök m.m. så får det nog bli ett sommarbesök längre fram.
Skönt att vara hemma igen och dricka morgonkaffe i lugn och ro vid datorn. Ute yr snön och det känns bra att veta att jag inte behöver ge mig ut, fast å andra sidan så ska mitt X åka och hämta vår solstråle i dag i detta oväder så det kommer att bli långa timmar tills jag vet att de är hemma ordentligt igen...

Fast här finns ju att göra under tiden ;)) så jag ska nog hålla mig sysselsatt med både städning, promenad och pyssel.
Ha en fin onsdag!
Kram Allis



Inga kommentarer: