22 december 2009

1 års bloggande!


Idag fyller min blogg 1 år! Helt otroligt vad tiden går fort, och vad mycket som har hänt på detta året. Då satt jag och knåpade ihop denna sida nere i Santiago och nu är jag hemma sedan nio (!) månader... och ju längre tiden går desto mer saknar jag den staden och hela Galicien. Maken och jag pratar ibland om hur man skulle kunna lösa det för att kunna vara både där och här regelbundet. Helt klart en framtidsdröm!

När det gäller bloggen så känns det som att jag har trevat och provat mig fram under detta året och kommit på att denna typen av dagboksskrivande passar mig riktigt bra men det kanske är dags att utveckla den lite? Ja det tål att tänka på - och knåpa vidare med ;))

Vilken himla tur att jag (efter mycket inre motstånd) insåg min begränsning igår och avbokade mina arbetspass denna veckan, för foten är ännu mer svullen idag och värker nåt in i .... Fast det är så typiskt mig att tänka och tro att "det fixar jag ändå", nej jag får nog fortsätta linka runt och hålla mig här hemma ett tag till.

Kram Allis

Inga kommentarer: