20 september 2009

Söndagsmorgon


Uppe tidigt idag med trots att klockan blev mycket innan vi kom hem efter bion igår/idag. Filmen var riktigt bra och ett tecken på det är ju när jag inte märker av att den är 2½ timma lång och ytterligare plus får den eftersom allt det viktigaste från boken verkligen är med. Var lite trött efter jobbet och undrade lite för mig själv hur det skulle gå att hålla mig vaken men det hade jag absolut inte behövs oroa mig för, full fart från början till slut. Kul att nästa film kommer redan i november, något att se fram emot i den mörka månaden.
Tråkigt nog hade de inte lyckats få till någon aktivitet på jobbet igår så det blev en innedag istället, synd på det underbara vädret tycker jag.
Idag blir det jobb igen men inte förrän klockan två och jag hade hoppats hinna måla lite till i köket nu på förmiddagen men eftersom min skolgrupp ska träffas redan klockan åtta i morgon bitti så måste jag ägna några timmar åt att försöka sammanställa det som vi hittills har arbetat med och som jag fick på mail i fredags.
Så det är väl bara att sätta igång nu då ;))
Kram Allis

Inga kommentarer: