26 juni 2009

Fredag!!

Efter att ha funderat lite (mkt) på vad vi ska använda den stora markstensytan mellan huset och garaget till så har jag, under veckans värmebölja, kommit på att det skulle passa bra med några solstolar (till att börja med - men säg inget till Herr Larsson...).Så det blev ett snabbrace till Partille innan jobbet eftersom jag ändå, omgående, behövde något effektivare än såpvatten till mina älskade rosor där alla knoppar håller på att ätas upp av några läskiga, gröna larver... å så lite jord till lite nya plantor som jag köpt i veckan och som behöver komma i jorden.... å så köpte jag en lavendelplanta oxå - som passar så bra till rosen som jag köpte härom dan.... =S

Bilder kommer senare, när allt är klart men jag hittade iaf, till slut, de stolar som jag ville ha;))

Inga kommentarer: