26 juni 2009

Det har "gått troll" i den här dammen; det känns som att jag har börjat på den hur många gånger som helst men det har alltid "hakat upp sig" på något....
Denna gången blev det ingen "början" eftersom jag, igen, förlyfte mig när jag skulle ha in den jäkla dammduken i bilen.... hur dum får man eg vara?? Vet ju att jag inte klarar att lyfta tungt men ska ändå ge mig på sånt som väger "ton" - själv...
Jaja, trots att ryggen inte var så bra kändes det ändå okej att röra mig så jag fick gjort en hel del ändå - när jag kom på hur jag skulle göra... för att inte ryggen skulle protestera allt för mkt
Så -efter att ha fixat till ett arbetsbord i rätt höjd - så blev det massor av omplantering av alla blommor som jag samlat på mig under våren, mest pelargoniorna såklart ;))

Inga kommentarer: