27 juni 2009

Solig lördagsmorgon - me gusta!!




Lyckades komma upp ur sängen hyfsat tidigt idag, skönt för det är så trist när man bara hinner fixa till sig och äta frukost fastän jobbet inte börjar förrän kl 14. Ska bli "spännande" att höra hur natten blev för min kollega, en av killarna bröt foten igår och var kvar på akuten när jag åkte hem vid 22. Dessutom hade tydligen Securitas semestervikarier lyckats att "gå fel" två gånger natten innan och då, självklart dragit igång larmet - ja, ja det är samma visa som alltid i semestertider ;)) Jag har iaf ett underbart sommarschema iår, arbetar på helgerna och är ledig på veckorna - så länge det nu varar *pepparpeppar*


Igår kväll tittade jag faktiskt på matchen som i andra halvlek blev en riktig rysare, är impad av mig själv - snart blir jag väl kallad för sportfåne oxå ;))


Nähä, nu ska jag ut och titta till mina rosor!


Ta vara på sommaren!


Kram Allis




Inga kommentarer: