11 december 2013

Snabb färgklick!


Hej mina vänner!


 På avenyn i Göteborg har vi sen nåt år tillbaka fått en Tiger-butik, ni vet den där som funnits länge i Danmark och där allt från början kostade 10 kr.
Nu har det ändrats men mycket är ändå billigt och jag brukar kika förbi då och då och se vad jag hittar, sist var det garnnystan 2 för 10kr.


Gillade färgerna och strukturen så det fick bli en halsduk,stickade bara räta så det gick undan och maskorna syns ändå inte.


Hoppsan, där kom visst jag med också... ser lite bekymrad ut tycker jag ;)
Två varv runt halsen och sen ska jag väl inte frysa!


En riktig färgklick för lite pengar ;)

Ha en fin dag!

Kram Allis

4 kommentarer:

Veronica sa...

Jag brukar slinka in där när jag är i gbg!

Snygg blev den:)

Unknown sa...

Tack! Kul med snabba frihandsprojek framför Tvn ;)
Ja där får man slinka in då och då för utbudet varierar en del...

Lenas Trädgårdsrum sa...

Underbara färger!
Vilken snygg och gosig halsduk det blev :)
Ja Tiger är en kulig affär :)
Ha det Gott!

Unknown sa...

Tack!
Ha det gott du med!
Kram Allis