31 juli 2013

Tack!


Hej alla raringar som kikar förbi hos mig!


Detta inlägg är speciellt till er som jag numera vet tittar förbi ibland och som hört av er på annat sätt än att kommentera inläggen.


Er vill jag tacka för att ni ändå hör av er och visar uppskattning! Att min blogg kan inspirera andra har alltid varit min främsta målsättning så det är verkligen roligt att höra att det blivit just så!


Själv tycker jag ofta att det spretar hit och dit i en salig blandning men säger ni att det funkar så gör det väl det då -
Sån är jag ;)


Uppskattningen och berömmet för mina foton och talang för detta tackar jag också hjärtligt för! Är en kreativ person och när jag periodvis inte har tid att släppa loss i pysselrummet så funkar fotandet som ersättning har jag kommit på.



Bilderna i detta inlägg kommer från min söndagspromenad i Hälleviksstrand, första och andra från Mias Sjöbod där. Roligare ställe att fika, shoppa och njuta av havet på får man leta efter! 

Tack!

Kram Allis

Inga kommentarer: