26 november 2012

Ser man på!


Det kanske kan bli en gnistrande vacker 1:a Advent!
Och det kan ju passa alldeles utmärkt när hela storfamiljen kommer hit för vår årliga pysselhelg ;)
Nu ska jag bara försöka få ordning på veckan fram tills dess, måste medge att det är en lite seg start på måndagsmorgonen just nu eftersom vi har total personalbrist på jobbet så jag fick köra dubbelpass igår och ska in och gör natten ikväll - på min lediga dag... Men det går det med!
Känner bara att jag behöver superplanera resten av veckan och på punkt 1 får det nog stå "Däckbyte" eftersom vintern verkar vara i antågande och jag behöver fara runt lite för att handla, hämta älsklingsdottern och favvosvärsonen m.m.
Det blir fullt hus till helgen med 9 tvåfotingar och 5 fyrfotingar, eller nej 6 fyrfotingar blir det ju med Sture, fast han brukar hålla sig undan under invasioner av detta slag ;)
Så kul det ska bli!
Men först ska jag ta en balja kaffe till och försöka vakna till liv för idag ska vi iväg på veterinärbesök med alla vovvarna! Mynta ska få sin sista rabiesspruta och lilla Lunas allergi ska kollas upp inför en eventuell vaccinering.
Tror det får bli en planeringsskrivarstund på bussen till jobbet sen ikväll ;)
Ha en go måndag alla!
Kram Allis

Inga kommentarer: