12 november 2012

Annorlunda idag!

Hej Måndag!
 
Jag gillar faktiskt alla väder i lagom doser men det kan inte hjälpas - jag blir piggare av att se solen gå upp vid morgonkaffet!
Promenad blir det alltid men såna här dagar vill både jag och Mynta bara ut, så tidigt som möjligt ;)
 
 
Därför blev det först en extra lång promenix, en runda som jag brukar spara till dessa dagar ;)
 
 
 
Sen hann jag även med lite småpill hemma innan det var dags att ge mig iväg för ett nattpass i stan.
Alla dagar är bra på sitt sätt, denna dagen på ett soligt sätt ;)
 
Take good care!
 
Kram Allis

7 kommentarer:

samson sa...

Vist är det skönt med lite den tittade fram här på eftermiddagen
ha det bra
maggan
ps:har man som jag ingen gubbe,får man försöka fixa saker själv

Lenas Trädgårdsrum sa...

Tack för titten :) fina bilder och bilden med solstrålar är magisk!!
Visst är alla dagar bra på sitt sätt :)
Och dagar när det inte känns så ..... får man försöka påminna sig om detta så gott det går. Ha det gott!

färgtrappan sa...

Hej :)
ja solen är man inte bortskämd med, så man får passa på!
Ha det gott/maja

Landbohaven sa...

Gode billeder.
Dit sidste billede er bare fin hvor man kan se solens stråler kikker frem. Godt fanget.
Ha` en dejlig dag.

Unknown sa...

Visst blev bilden fin med solen som lös så vackert på stenmuren!?
Ha en riktigt god helg!

Unknown sa...

Bra att vi påminner varandra ;)

Veronica sa...

Man ska tillvara på stunderna! Men själv tycker jag att det känns som att solen väljer att skina under veckodagarn och inte när man är ledig!

Nu kan snön komma och göra världen ljus igen ;)