27 februari 2012

Long time....

Hej!



Har ni inte hittat till Hildas hem än så klicka här och få massor av inspiration och nu finns det även en kul tävling att vara med i!



Än är inte hoppet helt ute för min blogg - inspirationen har inte riktigt funnits i vinter men den kanske återvänder i takt med ljuset och värmen?


Igår var det vår här och och efter promenaden kunde vi sitta ute i solen och fika, just nu snöar det... lite upp och lite ner - ungefär som med humöret och orken ;))



Önskar er en fin måndag!


Kram Allis

2 kommentarer:

Ett ögonblick sa...

Hej!! :))
Kul att se Dig!
Jodå, jag har också hittat till Hilda...ett härligt ställe! och så här i bloggvärlden bor hon ju nästgårds. Inspirationen finns inte riktigt här heller... ibland så spirar det till... men då måste jag lägga den kraften här hemma så bloggen är varken till eller från just nu. Men det är väl det som är bra med bloggandet också...på egna villkor.
Just nu strilar regnet utanför men jag ska trotsa det och ge mig iväg till skogen med vovsen.
Ha det gott! och som sagt det var jätteroligt att se Dig igen!

kramar lisamaja

barbrok sa...

Roligt att du är tillbaka! Tycker inte man ska behöva känna press att blogga om man inte har lust. Räcker väl med nåt kort inlägg då man vill och kan. (I stället för att skriva en massa bara för att skriva....)
Kram