06 januari 2012

Idag blir en fin dag!







God Morgon!

Och God Fortsättning får jag väl också önska er, vilka ni nu är... Ja, några vet jag ju eftersom ni lämnat era fina hälsningar men jag ser ju även att besöksräknaren tickar på - trots min långa bloggtorka och det hade varit lite kul att veta vilka ni andra är ;))

Sitter på bussen på väg till jobbet denna sista helgdag på ett bra tag nu och jag kan rapportera att det inte verkar vara så många mer än jag dom är uppe så här tidigt idag, en uppklädd äldre man, en småbarnfamilj med massa packning, en ung tjej med en ursöt hund och hon ska med all sannolikhet till My Dog i stan (Gbg) som pågår hela helgen. Familjen är på väg till farmor, det har yngste sonen berättat för oss alla och dit är det "jääättelångt"!! ;))
Men jag undrar vart den stilige gentlemannen är på väg? Knappast på en date vid den här tiden va? Ingen packning har han så resa ska han inte.. Domare på My Dog kanske?
Såna här funderingar roar jag mig denna mörka trettondagsmorgon innan arbetsdagen börjar - vad ska du hitta på idag?

Kram Allis

Inga kommentarer: