25 juni 2011

Vinnare!!

Godmorgon!


Hoppas att ni har haft en underbar midsommarafton och har en härlig helg!


Jag lyckades att ordna så att jag blev ledig igår och trots en ihållande huvudvärk (och halvstorm och skurar) så hade vi en skön hemmadag med god mat, promenader och lite småpyssel inomhus, lugnt och avkopplande - precis det vi bäst behövde!


Och nu är det dags att presentera vinnarna i min lilla utlottning, eftersom jag ligger lite efter i tidsplaneringen så gjorde jag processen kort och drog helt enkelt tre små lappar ur skålen.



På första lappen står det: "cat" och det betyder att Catarina med bloggen Cat's Passion har vunnit den gråbeige linneduken med knypplad spets - Grattis!!


På den andra lappen står det "Lisa-Maja" och det är min närmsta bloggranne med Kärt och Blandat som har vunnit den vita, helknypplade duken - Grattis till dig också!!


Sen så utlovade jag ju även ett tröstpris och på den sista lappen står det "barbrok" och henne hittar ni på bloggen Broderamera - Grattis även till dig!!


Om ni mailar nig era adresser på allisrapp@hotmail.com så är det med glädje som jag skickar iväg paketen med vinsterna ;))

Ha en fortsatt skön helg!!


Kram Allis

4 kommentarer:

Felix sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna av de fina dukarna och tack för din tävling! Önskar dig en fortsatt skön midsommarhelg!

Elisabet

Ett ögonblick sa...

Hej Allis!
Oj, vilken härlig överraskning!!
Så GLAD jag blir:))))

Hoppas Din midsommar varit bra, att huvudvärken gett sig och att Du och Din Larsson har fått njuta och vila efter köksruschen.
Vi har haft det bra, ätit och umgåtts...jag "står" på kortison och mår väl inte bäst, men hoppas allt rättar till sig så småningom.

Önskar Dig en fortsatt skön Helg!
kram lisamaja

Tack, än en gång:)) jag mailar dig om adress.

Mycket annat & lite betong sa...

Så skönt att du fick vara ledig!
Men huvudvärk är inte kul. Jag hoppas att den gick över så småningom med lite vila.

Ha det så bra!
Agneta

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar de lyckliga vinnarna!
Agneta kram