13 juni 2011

Ny vecka - nya möjligheter!

Halloj på er!


Så har man inlett veckan med ett tufft kvällspass, det var ingen glad kollega som jag möttes av idag. Hon gjorde sin första dag efter semestern och var inte så glad över allt som missats eller struntats i på vår avdelning under den gångna helgen då ingen av oss varit där. Detta är inte första gången men nu var det kaotiskt... Trist!


Egentligen hade jag önskat att få sitta på verandan nu och lyssna på när regnet smattrar på plåttaket, det är så mysigt men jag ska upp tidigt imorgon igen så det är väl bara att göra natt nu då...


Är inte Hurdalsrosens knoppar helt ljuvliga?


Önskar er en go´tisdag!


Kram Allis

3 kommentarer:

Ett ögonblick sa...

Godmorgon Allis!!:)
Du är förmodligen redan på jobbet...usch, vad trist och mötas med kaos, kan ta musten ur vem som helst.
Jo, rosenknoppen är ljuvlig, naturen består av många små under...pionens knoppar som är små hårda kulor och så helt plötsligt slår den stora väldoftande blomman ut, det är underverk!
Jag ser att jag missat ett inlägg...men det blir såå fiint i Ert kök!!! ...och så bröllop, så spännande och roligt.

Hoppas Din Dag blir en Bra Dag!
kram lisamaja

PS. Tack för din söta kommentar:)

Ett hus i vitt sa...

God morgon!
Vad roligt att du kikade in hos mig :-). Här var det också mysigt, hihi vad spännande med fikarna som äter på fötterna...

Kram, Anette

barbrok sa...

Trist när folk inte gör vad som ska göras. Man undrar om det är lathet eller okunnighet. Oftast är det bara "nån annan...."
Ha en bra vecka Barbro