18 maj 2011

Mitt i ledigheten!

Det går finfint med semestern ;))


Här röjs det och fixas vill jag lova, Herr Larsson är också ledig denna vecka så det händer saker både här och där nu. Just nu håller han på med en ny trappa till verandan/entrén. Kan väl vara bra att få klart efter 5 år? Bilder kommer...



Själv varvar jag ute- och innejobb, lite efter vädret.

Nu är verandagolvet äntligen färdigoljat och idag ska inredningen på plats tänkte jag - så att vi kan sitta där och njuta när de goa kvällarna är tillbaka igen. Då ska även staketet runt om få sig en ommålning på utsidan.


Som ni säkert förstår så har vi lagt flyttplanerna på hyllan - ett tag iaf. Vi har vänt och vridit på tankarna ett tag och kommit fram till att vi ännu inte är riktigt färdiga här så vi avvaktar och njuter av sommaren först så får vi se sen... Skulle någon av er komma på vad man kan använda det stora huset på kullen till så tveka inte att presentera dessa idéer :D


Önskar er en skön onsdag!


Kram Allis

3 kommentarer:

färgtrappan sa...

Hej
Vilken underbar veranda!
Där förstår jag att ni vill sitta och njuta av sommarkvällar.

Menar du ert boningshus, när du skriver stora huset på kullen?
Att dela av det på ngt vis och ha en privat del och en del till ngt annat? Eller, förstår jag fel?

Men det är väl bra att fundera ett tag, på om man ska flytta eller ej. Sitt ni på er goa veranda i sommar och fundera. Skriv dina tankar här på bloggen, så kan vi ge feedback!

Ha det gott!
/maja

Jejje sa...

va härligt ni har det:))

vilken veranda,jag vill också ha en sån:))

njut av sommaren/kram

Viola sa...

Vilken härlig veranda, får vibbar från en sådan dära amerikansk :) hoppas du har en skön helg, kram