25 maj 2011

Igår var det 26 år sen...


...min älskade son föddes!


Det är ju inte klokt vad tiden går!?


Och ändå minns jag den dagen som om det var igår... men så är det nog med dessa speciella händelser i ens liv. Att han har vuxit upp till den stiliga och omtänksamma man han idag är och att han skänkt sin mamma så mycket glädje under dessa åren tycker jag är så otroligt fascinerande!


Han blev såklart ordentligt uppvaktad av familj och vänner igår och det var en helmysig kväll.


Annars är det mest fullt fokus på jobbet denna veckan, mycket att komma ikapp sig med efter ett par veckors ledighet. Men vad är det för väder? Börjar tröttna på detta blåsandet känner jag.


En riktigt fin onsdag till er!


Kram Allis

3 kommentarer:

Viola sa...

VIsst är det ofattbart, min äldsta som fyller 30 i år....ha det gott, kram

Anonym sa...

Hej Allis!
Tack för din gulliga kommentar hos mig:)
Jag har problem med blogger, kan inte lämna kommentarer...ska se om det går att skriva som anonym...

Så mycket fint ni har gjort i huset, fönstret blev jättesnyggt!!!
och skåpet också. Ibland är det så att det tar lite tid och så helt plötsligt faller bitarna på plats. Jag brukar kalla det att när "rätt tid kommer", det brukar funka.

Ja, det är härligt med våra barn...tänk att det bara är dom som blir äldre...;) våra är 22, 20 och 18 i sommar. Ikväll är alla 3 hemma, riktigt, riktigt gott och mysigt.
Nu kallar John Blund, det har varit dåligt med sömn de sista nätterna, våran Ludde har varit krasslig i magen...

Önskar Dig en fortsatt fin vecka!
kram lisamaja

färgtrappan sa...

Hej Allis!
Ja, det är inte klokt vad tiden går fort, det bara rusar iväg.
Å de små, som så fort fort blir stora. Men det är minst lika härligt nu när de är större.
Nästa vecka ska vi hämta hem vår 20-åriga dotter på sommarlov, tänk vi får ha henne hemma här över hela sommaren..Lycka!

Och blåsten ja...jag blir lite arg när det blåser och har märkt...att jag inte är ensam om det, har flera arbetskamrater som säger detsamma. :) Vad beror det på tro?

Ha det så gott, hej på dig!
/M-L