14 november 2010

Tjuvstart...

Förstår inte riktigt vad som hänt med mig som inte sen barnen vuxit upp och flyttat hemifrån varit särskilt road av julen och pyntet runt om detta.... men iår är jag t.o.m. beredd att tjuvstarta lite. Längtar efter att pynta och pyssla, doften av glögg och granris, får en enorm kick av allt fint juligt som jag hittar på nätet och vill sätta igång direkt och göra allt - kan det vara nåt med åldern tro? :D

Hittade en sån underbar idé om hur jag kan pynta mitt allra bästa loppisfynd - att jag inte tänkt på det förut!! Materialet har jag men inte tiden för nu ska jag strax iväg till jobbet igen - men imorgon bitti ska jag upp med tuppen och sätta igång ;))

Ha en riktigt underbar, ledig söndag mina kära vänner!

Kram Allis
Ps. Blev så till mig av allt fint julpynt att jag glömde det viktigaste - Grattis alla Pappor!!!! D.s

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har också tjuvstartat med en gran och en amaryllis, fast min blommar inte än. Fördelen är att nu hinner vi ha flera. Låter spännande med ditt pysselprojekt.
ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Och Grattis vännen, såg att du vann dom ljuvliga pulsvärmarna, så snygga.
Kram
AM

Skogslyckan sa...

Jag tror vi triggar varandra här på bloggarna. Man blir så inspirerad av alla vackra bilder och allt fint pyssel alla gör. Skall bli spännande att se vad det är du kommit på sen.
Kram Pia

ulla laiho sa...

Jag hittade din blogg på Maleviks Rosenträdgård. Blev lite överraskad då jag såg headern med det vackra arrangemanget i den gamla korgen. Jag har en korg som påminner om din - har lagt upp en bild på min blogg, om du vill se. Och som Skogslyckan säger har även jag inspirerats av bloggar och virkar just nu små hjärtan, som jag tänkt ha som juldekoration. /Vänligen Ulla laiho

Lysande ögonblick! sa...

Vad spännande, jag ser verkligen fram emot att få se slutresultatet. :-)

barbrok sa...

Hej
Vilken fin blogg, jag är numera följare!
Barbro

Mejrams! sa...

Tror du inte att bloggeriet inspirerar. Man ser så mycket fint och en del är ju oerhört duktiga på att pyssla, så det smittar nog./Kramen

Vit som snö sa...

Vilka fina pulsvärmare du vunnit!! Och så härligt med lite tjuvstart av advent. Jag behöver inspireras, känner inte adventspysslarsuget än men att läsa bloggar brukar fixa den saken:)
Mina Ernstaskar är inköpta på Rummet i Sundsvall men jag har också sett dom i några nätbutiker... minns inte vilka tyvärr. Kanske du kan googla på det.
Ha en fin dag.
Kram Cilla