28 oktober 2010

I väntans tider... Men vad f*n!!!


Vad händer?

För över en vecka sen beställde jag en förstoring att ge bort till bästa vännen i present, hon fyllde år igår men som tur (?) så ska vi inte träffas förrän imorgon kväll... men jag vill så gärna ha fotot först innan jag köper ramen... Får sätta igång och efterlysa det nu!

Och så väntar jag på ett paket från Beatrice med den fina bloggen Rose de Chine och hennes bloggbutik An Mei och även detta borde varit här redan...

Vad trött jag blir! Har inte tid just nu med sånt här strul!

Mulet och grått idag med men nu måste jag ut på en långpromenad med älsklingarna för att samla kraft från naturen till en sista kraftansträngning i "rövarkulan" ikväll ;))

Ha en skön dag sötnosar!

Kram Allis
Uppdatering: Fick nyss ett mail där de beklagar den långa leveranstiden och hoppas att min beställning ska vara klar idag eller imorgon!!! Jag blir så arg - om man vid beställningen anger leveranstiden till 3-5 dagar så kan man väl iaf höra av sig om det inte stämmer??!! Sista gången jag använder mig av dem kan jag ju bara säga och har också meddelat dem!! Nu får jag hitta på nåt annat tills imorgon trots att jag lagt tid och energi på att hitta den perfekta presenten - jag avskyr att bli pissad på!!

12 kommentarer:

Vit som snö sa...

Hej Allis! Jag hoppas det dyker upp innan ni ska ses! Jag går precis som du i väntans tider...man blir ganska stressad.
Så vackra bilder du bjuder på, din stad är ju magiskt vacker, bara önskar att det var liiite billigare att flyga ner.
Tack för din fina kommentar om min frånvaro. Det har varit en del strul och livet är hektiskt ibland men det är ok o jag står kvar med båda fötterna på jorden:) Men tack snälla för omtanken!
Det låter som du har ganska full rulle du också.... Vi får bara se till att ta oss dom där stunderna du vet...en promenad gör själen o kroppen gott:)
Ha en fin dag! Kram Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh har du köpt en sån fin ask av Beatrice, hoppas den kommer idag. Och det var ett passande motiv, jag gillar också Alice-motiv.
Ha en bra dag
Kramar
AnnaMaria

Bitte sa...

Hej Allis!

Hoppas verkligen att asken dök upp idag, annars ska jag bomba inlämningsstället och hela postverket ;-).

Många kramar
Beatrice

Anonym sa...

Då får vi verkligen hoppas att asken dyker upp idag!Alltid skönt med en promenad/Hemmafixare.

Bitte sa...

Hej Allis!

Vad ledsen jag blir över att paketet verkar ha kommit på villovägar! :-( Jag efterlyser paketet idag hos posten och ska även prata med inlämningsstället eftersom jag ska dit idag och posta ännu ett paket. Hmm.

Det känns jättetråkigt om det har kommit bort, för jag har postat så många paket de senaste veckorna men de andra har kommit fram på en dag eller två. Men jag skickade det här i söndags så något galet är det!

Men... dyker det inte upp så gör jag en ny ask till dig såklart :-).

Ha en fin helg så hör jag av mig!

Många kramar
Beatrice

Ett ögonblick sa...

Hej!
Åh, så lessamt!
Det är frustrerande att gå och vänta...
Förra året köpte jag ett par solglasögon via nätet (tror det var från England) som jag skulle ge min käre make i present. Var ute i god tid och hade betalat, men fick vänta i 1,5 månader!!!!...
med alla möjliga ursäkter...och jag var minst sagt rasande!!!!...dom kom till slut, var skitsnygga och allt blev frid och fröjd:))
Det blev långt...men jag ville bara önska Dig en fin helg! och hoppas att det ordnar sig med paketen.
kram lisamaja

Solveig sa...

Visst blir man stresset når en har forventninger og ting ikke dukker opp! Lykke til - håper det ordner seg snarest!
Ønsker deg en flott helg, uansett!
Klem fra Solveig

Mejrams! sa...

Nej men Allis då, ta några djupa andetag och andas! Förstår dock din frustration, inte roligt att gå och vänta på ngt som man har tänkt ge bort. Hoppas det har löst sig för dig och du känner dig bättre till mods. Helgkramen till dig!/Merja

LisaMatilda sa...

Långpromenad i rask takt hjälper mot det mesta. Gillar att gå precis i skymningen...
Ha en fin helg!
Kram

Livskrafter sa...

Aj då. SÅnt är inte kul men tyvärr i nuläget gäller bara acceptans. Ta en skön promenix och gilla läget.
Ha en finfin lördag och var rädd om dig
Emma

Jejje sa...

hoppas du fått paketet:)man kan bli stressad över leveranstider....hoppas din prommis blev ljuvlig i naturen.trevlig helg/kram jejje

Viola sa...

Så himla rist tala om energitjuv..själv fick jag en leverans igår som var totalförstörd och schenker vile inte ens en gång ta hand om min reklamation..tala om att man blir galen..

Hoppas det löser sig för dig, vet inte om du varit inne på bloggen..tävlingsdags, ha en skön helg, KRAM