30 oktober 2010

Godmorgon och förlåt!!


Måste bara börja med att be om ursäkt för mitt (o)mogna beteende härom dagen, jag vet det hjälper ju inte ett dugg.
Det är bara så svårt att behålla lugnet när man har ett minutiöst planerat "schema" och det händer något sådan som vänder upp och ned på alltihop...
Nu ska jag iaf berätta hur det gick, för i slutändan så blev det riktigt bra!
Vilken tur att jag tog min promenad, trots ruskvädret, för när jag gick där och "andades" ;)) så kom jag på att vi har ju faktiskt en ny, kanonbra skrivare OCH bra fotopapper så Herr Larsson fick i uppdrag att försöka få till en bra utskrift och det lyckades över förväntan. Inte så mkt förstorad som jag först tänkt mig men en riktigt bra lösning iaf.
Fotot ser ni här intill och jag tycker att det bara är för ljuvligt med min väns dotter och hennes häst...
Av helt andra orsaker så blev det ingen träff igår kväll men jag är övertygad om att hon kommer bli jätteglad då hon får sina presenter idag istället ;))
Och mitt andra efterlängtade paket låg i brevlådan igår när jag kom hem!! Äntligen!! Nu ska jag bara försöka få lite ordning och rent igen här hemma sen kan jag visa var min ask hamnar och vad jag ägnar min ledighet till....
Tack alla ni söta för era uppmuntrande och kloka kommentarer, de värmer och hjälper när jag stressar upp mig och håller på att tappa fokus ;))
Ha nu en alldeles underbar lördag!
Kram Allis

10 kommentarer:

Mejrams! sa...

Ett jättefint foto, det kommer hon att bli jättenöjd med! Tur att allt löste sig för dig. Ha en go lördag!/Merja

Anonym sa...

Vilken tur att det löser sig med förseande paket och allt!
Njut nu av helgen och tanka massor av energi med tända ljus och massa mys!
Kram pernilla

färgtrappan sa...

Oj oj, ja ibland kan ju irritationen dra iväg med en... ha ha. Sådär är det ju, händer väl de flesta. Tur att det löste sig så bra iaf :)

Ha det gott

Skogslyckan sa...

Vad synd att du gjorde dig av med din kristallkrona, de är ju så vackra. Alla har vi våra dåliga dagar...själv har jag lovat mig själv att aldrig vara negativ på bloggen.Peppar, peppar det håller ännu så länge. Ha en fin söndag!
Kramar Pia

Viola sa...

Så bra att det löste sig, underbart foto, ha en bra vecka som kommer, kramen

Lysande ögonblick! sa...

Inget att be om ursökt för. Vi blir alla frustrerade och behöver ventilera ibland. :-)

Vilken underbar bild. Vacker och rogivande.

Ha en fin vecka!

Möllebacken sa...

Hmmmm, det gäller att stanna upp lite fastän irritationen tar över. Skönt att det löste sig, och bilden är underbar.
Kram Pella

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken fantastiskt fin bild!
Kram

Jejje sa...

vacker bild:))alla kan ju stressa upp sig ibland,man är ju människa.Kul att det löste sig:))kram

Bitte sa...

Vilken vacker bild av din kompis dotter och häst, jag är övertygad om att det blir en mycket uppskattad present, även om inte förstoringen blev så stor som du först hade tänkt :-).

Hoppas att asken hittade sin plats! :-)

Många kramar
Beatrice