21 mars 2010

En historisk lördag!

Årets första grillning!

Finns det hjärterum så...... ;))

Tottisen var väldigt sugen på tårtbordet ;))

Jag är så lycklig! för igår lyckades jag samla hela "min" familj på en gång och vi kunde inte ens komma ihåg när det hände sist.... (kan ha varit för 8 år sedan då min bror fyllde 45...) Egentligen är det ju skamligt, men detta kan man ju ta lärdom av och se till att det inte går så låg tid emellan!

Och det blev en underbar heldag tillsammans med dottern med pojkvän och bästis, sonen med flickvän, bror med svägerska och brorsdotter - och så vi då;)) Och massa gott att smaska på, tårtkalas och så årets första grillning på kvällen. Lite sällskapsspel och massor av goa skratt - det kan ju inte finnas något bättre sätt att fira vårens ankomst på!

Nu är det dags att röja det sista efter festen och sen köra hem några av "barnen".

Ha en härlig söndag!

Kram Allis

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad gött! Måste nog grilla nästa gång det blir fint väder, för idag snöar det som 17!

Den där tårtan förstår jag att vovven läskas av! herregud! Det var nog något av det godaste jag sett!

ha en fin söndag! Kram pernilla

Viola sa...

Tack för din goa hälsning, vilken underbar fest ni verkar ha haft..grillning...det lär nog dröja här...kram