03 mars 2010

Äntligen!


Idag körde jag min dotter till Linköping för efterkontroll av hennes öronoperation som de gjorde där i slutet på januari och hon fick beskedet att allt ser jättebra ut OCH att hörseln även på detta öra nu är normal. Efter alla år först som öronbarn och sedan med dessa oändliga turer och olika åtgärder inom vården för att få ordning på den kroniska öroninflammation som hon utvecklat så är detta besked en sån otrolig lättnad! Äntligen kan hon kanske få en chans att slippa alla dessa infektioner och därmed också möjligheten till ett friskt och normalt liv!

Bara på den dryga månad som gått sedan ingreppet har det märkts skillnad, både genom att hon hör allt men också genom att det är en frisk och pigg tjej - underbart!

Det är lite blogg-glest just nu eftersom det är mycket praktik, jobb och annat som tar den mesta tiden men lite har jag hunnit att njuta av det vackra vädret som t.ex. igår när det blev en härlig långpromenad tillsammans med bästa vännen, en riktig höjdpunkt det med denna veckan.

Nähä, nu är det dags för sista rundan med Tottisen innan det är läggdags så att jag orkar med min långdag på ungdomshemmet imorgon.

Må så gott och var rädda om er!

Kram Allis

Inga kommentarer: