16 februari 2010

Ledig tisdag!

Var ledig igår också och då tog jag mig en rejäl slappardag, förutom en långpromenad med bästa vännen så gjorde jag inget ingenting mer än att läsa, mysa med djuren och hade det lugnt och skönt! Så idag får det bli lite mer fart här hemma då det lätt samlas i högar när jag är hemifrån några dagar ;))
Fast jag blev jätteglad då jag kom hem i söndagskväll och upptäckte den vackra buketten från Herr Larsson plus att han hade dammsugit hela huset - det är kärlek det! Och jag behövde verkligen piggas upp eftersom jag hade fått p-böter när jag kom ut från mitt 10-timmarspass vilket, i princip, innebär att jag jobbat gratis. Man ska inte vara sen och stressad när man ska leta p-plats i stan och man ska läsa noga flera gånger på skyltarna och tänka efter samtidigt vad det egentligen står!
Jaja, man lär så länge man lever, eller hur?
Idag snöar det här igen - ska denna vintern aldrig ta slut?
Må så gott!
Kram Allis

1 kommentar:

Sol,vind och vatten sa...

Vackra tulpaner!
Ha en bra vecka!
Från Fotspår i sanden