02 januari 2010

Inspirerande bloggar!


Har suttit hela förmiddagen här vid datorn med mitt kaffe och kikat runt på olika bloggar, främst de med inredning som huvudtema, och är helt fascinerad över hur många vackra hem och pyssliga bloggare det finns. Såå inspirerande och härligt befriat från allt "modernt" som man möter i affärerna överallt nu!

Helt klart är att jag måste leta i webbutikerna, på loppisar och i antikaffärerna för att hitta sånt som passar mig och mitt hem och egentligen så visste jag ju det redan men har inte tagit mig tid att leta upp dessa inköpsställen. Men nu så!

Känner även att det skulle vara kul att komma igång med pysslandet igen, för även till detta finns så mycket ideér i alla dessa bloggar.

Men först får det bli en promenad i det vackra vintervädret ;))

Kram Allis

Inga kommentarer: