07 januari 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Sommarbild på Totte
Idag hade jag planerat att gå upp tidigt, stöka undan städ, tvätt och annat "hemarbete" för att sedan ta en härlig promenad med Totte, för att sedan..... ja, ni fattar!

Men trots att vi kom i säng i hyfsad tid igår så var det helt omöjligt att somna, läste, släckte och vände och vred på mig, upp och ner i köket för något att dricka, vände och vred mig en stund till, läste - men inget hjälpte och sista gången jag tittade på klockan var den fyra... och då stängde jag av alarmet och måste till slut ha slumrat in. Ända tills för en timma sedan då sonen ringde och väckte mig för att tala om att han var lyckligt hemkommen från Thailand inatt.

Skönt det då! De har haft två underbara veckor men sista dagarna längtade de hem, bl.a. till middag med mammas köttfärssås så nu är den inbokad ;))

De är ju för söta de små liven, även om de allihop är över tjugo och några närmare tjugofem, vuxna och har flyttat hemifrån för länge sedan. Lycka är att ha så underbara barn som vi har!!

Nähä, nu känner jag att det är dags att sätta fart! Ha en härlig dag!

Kram Allis

Inga kommentarer: