07 september 2009

Ny vecka - nya möjligheter


Det är alltid lika skönt att börja veckan med en ledig dag, det är nåt speciellt med att gå runt och skrota i morgonrocken medan alla andra rusar runt och försöker få iväg ungar till dagis, komma i tid till jobben och svär över rusningstrafiken - jag känner mig så extra ledig på nåt vis ;)) Det är därför som det passar mig så bra att jobba på andra tider än 8-17 varje dag, vilken tur att man är olika så att man kan få välja! Igår var det jobb hela dagen och idag ska jag göra mina hemarbeten från skolan så alldeles ledig är jag ju egentligen inte heller.

Men först ska jag ta en match med Payson som lovade besked i fredags men som inte hörde av sig :(( Nu ska jag ha tillbaka mina pengar!! Och sedan får det bli en långpromenad innan jag sätter mig och skriver om PBL, problembaserat lärande, och annat skojigt...

Efter regn kommer alltid sol igen ;))

Kram Allis

Inga kommentarer: