22 juli 2009

*Tålamod*


Det blev en riktigt trevlig dag på Liseberg igår trots att det först verkade bli kasst väder och dagen började lite "gnälligt" men shit vad mycket folk! Man ska ju inte gå dit mitt i semestertider om man inte måste, det var kö ända bort till Korsvägen då vi kom dit en halvtimma efter att de öppnat... och sen stod vi nog i kö 4 av de 5 timmar vi var där både till åkattraktionerna, maten, toan, spelhjulen.... Men solen sken mesta tiden och vinsterna drällde in. På fotot syns en del av de dryga 12 kg choklad som vi hade med oss tillbaka.

Dagens ord på jobbet var lämpligt nog *Tålamod* och jag var förvånad att samtliga hade så gott om detta ;))

Meen vad trött man blir efter en dag där, jag var glad att jag tog bilen så jag kunde komma hem snabbt då jag slutade kl 20 för igårkväll hade jag inte orkat med att knô på bussen oxå. Där var helt klart även mitt tålamod slut...

Skönt att vara ledig idag och gå hemma och skrota, det verkar bli bra väder så idag får det bli utearbete.

Kram Allis

Inga kommentarer: