27 maj 2009

Hallon!

Hjälp, vad tiden går fort!
Snart är maj förbi och idag har vi varit hemma i två månader ... Santiago känns redan "avlägset" på något underligt vis, även om det finns i tankarna med jämna mellanrum. En anledning är nog att jag jobbar så mycket ett tag nu, vikarierar åt min bästa vän som är på husbilssemester och upptäcker Europa och, just nu, är i SanTropez och njuter av värmen. Och det är hon väl förtjänt av! ;))
Ute blåser det näst intill storm och solen visar sig bara ibland mellan molnen som flyger förbi. Efter en varm och solig april blev maj betydligt kyligare och regnigare men på ett sätt så är det ju bara bra för våren blir ju lite längre och det är ganska trist när det blir sommar på en gång tycker jag
Känner mig märkligt stressad, rastlös och ändå hängig hela tiden, men kan inte riktigt förstå varför... lr också har jag bara inte riktigt tid att klura ut vad detta beror på.....
I söndagskväll lyckades vi iaf klämma in en träff här hemma för att fira sonens 24-årsdag, mycket trevligt och särskilt kul att vi (nästan) lyckades samla alla "familjemedlemmar". Tyvärr uteblev älsklingsdottern och favvo-svärsonen eftersom det körde ihop sig med häst/katt-vakt, men 10 av 12 är ändå inte illa ;))
Ha d gott!
Kram Allis

Inga kommentarer: