25 april 2015

Livstecken


Ja detta kan man kalla en bloggpaus, fast en ofrivillig sådan denna gång.
Det har inte funnits något att blogga om förutom att jag varit (och är) sjuk sen några månader tillbaka men det vill jag inte blogga om.


Nu är jag hemma och kommer troligen att vara det framöver även om det är behandlingar kvar.
Men hemma är det bästa som finns!
Trädgården har fått klara sig själv under våren men den levererar allt som jag lagt tid och möda på under tidigare år och det är ju tacksamt.
Herr Larsson är behjälplig med det viktigaste och i veckan klippte han gräset för första gången i år och imorgon ska han hjälpa mig att rensa bort fjolårets skräp i landen.
Han är en klippa!


Kungsängsliljorna är bara helt underbara med sina fina mönster!

Ha en underbar helg!

Kram Allis

4 kommentarer:

Hon som talar med blommor sa...

Önskar dig många fina stunder i din trädgård. Härligt med alla vårblommor som tittar fram! Trevlig helg /Carolin

Cat sa...

Välkommen tillbaka, jag har saknat dina inlägg.
Krya på dig och njut av trädgårdens stunder.
Kram, Catarina

Unknown sa...

Tack Cat! Kikar in hos dig med jämna mellanrum och njuter av bak, mat och trädgård men jag har varit dålig på att kommentera.
Kram Allis

Unknown sa...

Tack, det ser vi fram emot!
Kram Allis