07 september 2013

Bra planering!


 Vilken fantastisk brittsommar vi har fått!


Inte illa planerat att den infaller precis samtidigt som min semestervecka ;)


Tror nästan inte att jag varit inomhus mer än för att sova och fixa lite mat...


Förutom några turer för att hjälpa Älsklingsdottern med lite smått och gott och den dagliga promenaden så har det varit trädgårdsarbete för hela slanten.


Det har blivit en hel del gjort faktiskt, ett försök till att hämta igen allt som inte hanns med under den senare delen av sommaren.

Näckrosorna verkar ha tagit sig en andra blomning, tacksamt med så lång fin sommar!


Vattnet har blivit riktigt klart och fiskarna har vuxit till sig rejält men de är inte lätta att fånga på bild. Kanske ska börja mata dom lite igen så de inte är så skygga.


Idag ska jag fixa och greja lite till och sen ska jag ta mig en fotorunda så jag kan visa även här.

Har ni hört uttrycket "Man lever bara en gång"?

Såg detta i ett inlägg på Fb med tilläggskommentaren:

"Fel, fel, fel!"
"Man dör bara en gång! Lever gör man varje dag!"

Så sant!
Fånga dagen!

Kram Allis

Inga kommentarer: