19 juli 2013

Bättre än väntat!


Första veckan efter semestern har gått oväntat fort...


... fast jag måste säga att det är härligt att vara hemma igen!
Det lutar åt att vi blir hemma denna helgen, lite möra är vi allt ;)


Ändå måste jag säga att arbetsveckan bjudit på nya vägar till samarbete, intressanta diskussioner med både kollegor och klienter, massor av idéer och en fin stämning. Tack för det!
Och veckans utflykt till vår kära, pensionerade kollegas torp går till historien! Under mina år på Skyddsvärnet har jag varit med på många aktiviteter men ingen slår denna dagen då alla var så nöjda! Tack även för detta!

Mina utlovade inlägg om både semesterresan och annat kommer så snart det finns tid och ork!

Mer sommar än så här blir det inte! Njut!

Kram Allis

2 kommentarer:

samson sa...

tiden går verkligen snabbt
ha det så bra
maggan

LisaMatilda sa...

Vad skönt när även arbetet bjuder på glädje och sköna stunder!
Kram