08 februari 2013

I sista minuten...


....kommer detta inlägg.

Som bara är en liten hälsning, med önskan till er om att ha en härlig helg!


Bild lånad från Stadsteatern Göteborg


Fredagskvällen har jag spenderat tillsammans med min bästa vän,
Vi har varit på Stadsteatern här i Göteborg och sett "I sista minuten", en pjäs skriven av Carin Mannheimer och den är en slags uppföljning på "Sista dansen" som gick för några år sen, för slutsålt hus vilket säkerligen även denna pjäs kommer att göra.

Utan att gå in på detaljer så kan jag ju bara säga att det är en annan upplevelse att gå på teatern och uppleva tanterna live - vilken strålande insats ;) 
En underbart skön kväll som avslutades med vin och bakelse!
Är det fredag så är det, är man tant så är man ;)


Kram Allis

4 kommentarer:

Carina sa...

Oj, vilken kombo!
Vin (absolut helt rätt) och bakelse (hrmmm) tillsammans....det har jag inte provat...men varför inte...sött och rött....
Ha det gott!
Kram

Lenas Trädgårdsrum sa...

Teater är en speciell upplevelse som verkligen händer här & nu utan omtagningar! Ha det gott!

Unknown sa...

Tro mig - vin och bakelse var en härlig upplevelse ;)
Ha det gott du med!
Kram

Unknown sa...

Visst är det så!
Ha det gott du med!
Kram