23 januari 2013

Här är det nästan bara jobb...


...men det gör inget alls. Det är bara kul och skönt att vara igång med det nya och känna att det går framåt!
Tills det blir tid för något nytt att uppdatera med så får ni hålla tillgodo med lite bilder från min lediga måndag:
Vilken härlig dag!

Skogspromenad med älsklingsdottern, favoritsvärsonen och alla hundarna på Navåsen

Fördelen med att komma ut en januarimåndag, mitt på dagen, är att det är tyst... man ser nästan inget folk...

Kallt som .... men klart att det blev fika efter rundan!

Pantertanterna vill ha fika och unge Falcon vill ha kul!
"Kom igen nu!! Kasta nåt till mig nu´rå!"

Hemma hos Sigge i värmen igen tänkte vi ha lite soffmys och  värma oss lite!!

Leia brukar vara lite avvaktande men nu var hon så nyfiken ;)

Mynta var i sitt esse! Först ville hon bara ligga hos lill-matte i fåtöljen och goooosa men sen kom ju bästisarna och va så himla leksugna ;)

Men hon fintade bort dom, lyckades få matte att dra igång en dragkamp och kunde själv fortsätta softa i lill-mattes knä ;)

Luna vann!

Dags att åka hemåt efter sköna timmar...

Gott att se att solen är uppe klockan fyra på eftermiddagen!
Välkommen!

Med solen i bakspegeln, en underbar dag i minnet, bra musik i bilen och goa kramar kvar runt mig åkte jag hem och kände mig laddad inför veckan - och det gör jag fortfarande!


Kram Allis

3 kommentarer:

Veronica sa...

En härligt skön ledig januarimåndag med andra ord... :)

samson sa...

vilken underbar dag ni hade
ha det så bra
maggan

Snäckskalsdalen. sa...

Jag känner igen varenda gran! Nej, jag skojar, men där du bor är det ju vinterparadis! Och vovvarna har det så bra.
Agneta kram