25 juni 2012

Måndag!



Hej måndag!
Det ramlar in lite nya följare här ibland och det är ju alltid kul!
Välkomna!

Det är otroligt lyxigt att vakna morgon efter morgon och veta att jag har en hel dag till att bara njuta av och göra vad jag vill med...

Man får roa sig bäst man kan en regnig söndag ;))

Kombon choklad/hallon är oemotståndlig - tycker jag!

Det kom ju ett paket dagen innan midsommar!

Jag har ju visat vinsten från Lisa-Maja förut men här kommer den igen. Jag har den på spiselkransen i allrummet och blir lika glad varje gång jag kommer in i rummet och får syn på den! Hon var ju så gullig och skickade med ett Längta-hjärta också så det blev många fina saker att packa upp! Tack igen söta du!


Sista veckan på semestern nu och och även sista dagarna att vara med och tävla hos mig!
Superenkelt! Klicka bara på bilden eller här och lämna en kommentar så är du med!
Och får själv välja om du vill ha nalleflickan på en kudde, väska, tavla eller vad du nu kan hitta på, en present till nån liten tjej kanske - jag syr och monterar efter önskemål ;))
Och så blir det tröstpriser - även de broderade...

Regnigt hela dagen verkar det som - då får det bli shopping tror jag... ;D

Efter regn kommer solsken!

Kram Allis


1 kommentar:

Lenas Trädgårdsrum sa...

Hej Allis! Ser framemot att följa din blogg och kul att du hittat till mitt Trädgårdsrum!
Ha en fin dag!Kram Lena