04 november 2011

Fredag, ledig och effektiv!

Hej!





Är det verkligen fredag? Och jag är ledig? Helt otroligt!



Nej, skämt åsido - det är inte bara att schemat på jobbet är helt "kajko" (vilket ledningen nu äntligen fattat och håller på att se över) jag har heller inte förrän nu återfått krafterna helt efter min dunderförkylning för flera veckor sedan, men nu så! :D



Det har kliat länge i pysseltarmen utan att jag varken orkat eller tyckt att jag har haft tid att sätta igång med något men som ni vet, om orken bara finns så hittar man tid!




Alltså blev det en skogstur igår morse, lite träning med Mynta och en del insamlande av material till ett litet projekt som jag verkligen hade bestämt att det skulle bli av! Sen ett par effektiva timmar ute på altanen med mitt knåpande innan det var dags att åka och jobba mitt kvällspass, shit vad effektiv man kan vara när man väl bestämt sig ;))



En liten glimt här, ska iväg på en liten, nödvändig shoppingtur nu men bilder på slutresultatet kommer ikväll.



Ha en underbar fredag!



Kram Allis

3 kommentarer:

Elzie sa...

Du är duktig du. Ser riktigt fint ut det där. Konstigt att det finns mossa kvar i skogen som vi röjer där, haha.
Hoppas du får en fin helg.
Kram Elzie

Viola sa...

Tack för din goa hälsning, det är tufft fortfarande och så kommer det att vara en lång tid framöver..men det är bara att försöka blicka framåt och hoppas att det går bra...ha en skön helg, kram

Snäckskalsdalen. sa...

Ser lovande ut, väntar på resultatet!
Agneta kram