08 september 2011

Tillbaka med blandade känslor...

Hej alla sötnosar!


Hur kan en vecka gå såå fort?!



Helt ofattbart... men vilken vecka!!


Tog en ofrivillig bloggpaus medan vi besökte vår forna hemstad, Santiago de Compostela, i Galicien - hotellets uppkoppling lämnade mycket övrigt att önska, kan man väl säga...


Men det gör inget för vi hade varken lust eller tid till att sitta på rummet och hänga framför datorn :D



I kommande inlägg ska jag visa vad vi gjorde och hur vi hade det under dessa dagar i sol och värme men först är det lita att fixa med här hemma (och borta ;))


Vill bara slänga in ett litet livstecken och säga att jag har saknat er också - inte bara familjen, vännerna och husdjuren... :D


Önskar er alla en skön torsdag!


Kram Allis

7 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Härligt, jag ser fram emot reportaget!
Agneta kram

Ett ögonblick sa...

Hej Allis!:)
Jag hade glömt att Ni skulle iväg, så jag började sakna....
Det måste vara roligt att återse "hemstaden", ska bli kul att få se bilder. Vilka underbara flygbilder, det ser häftigt ut.
Tack, jag mår väl som jag förtjänar...;) ska jag vara riktigt ärlig, så mår jag "skit", hela världen är i obalans och det frestar på huvudet. Det är ok när jag sitter, men att gå i skogen är numera ett äventyr i dubbel bemärkelse. Ska ta kontakt med doktorn igen...det kan ju vara så att det är en normal "svit" eller också har behandlingen inte lyckats...suck!!!

Hoppas Du också får en Fin Dag!
Solen kikar ju fram lite då och då:)

kram Lisa

Lisa sa...

Hej.. Men så härligt att komma hem lite och sen hem igen. Ljuvliga bilder. Hoppas ni hade det härligt. Ha de gott och välkommen hem..

Kram Lisa

färgtrappan sa...

Oj redan hemma?! Trodde du skulle åka nu denna vecka. Har själv varit i Rom och där var jag inte heller uppkopplad, varken på dator eller telefon. Gott är det att strunta i det ibland. :)
/Maja

Bitte sa...

Åh, vilka underbara bilder från ovan! :-) Jag hade helt glömt bort att ni skulle åka dit, vad spännande det ska bli att se bilder från resan framöver.

Du vann visst något i min utlottning... ;-).

Ha en fortsatt fin kväll!

Många kramar
Bitte

LisaMatilda sa...

Ja, visst går tiden fort när man är ledig och har semester. Så skönt att kunna koppla av vardagen ibland!

Mycket annat & lite betong sa...

Jag har också funderat på det! Särskilt de lediga veckorna går extra fort.
Det ska bli kul att se hur ni haft det.

Ha en skön helg!
Agneta