06 november 2010

Uppryckning!


Tack söta ni för era tröstande ord, det börjar kännas bättre men veckan har varit seg och tom utan minsta lust till någonting... Och så har jag jobbat varje dag, förutom igår, och det kanske varit lika bra det. Sitter på jobbet och skriver nu med, kör ett extra nattpass och det blir ju ett bra extra tillskott sen lagom till jul eftersom det är storhelg. Efter ett par stormiga veckor här känns det extra skönt med lugn och ro igen ;))


Gjorde några riktiga fynd igår när jag var iväg till trädgårdshandeln för att köpa lite pynt till gravarna så nu är jag riktigt sugen på att vara ledig och göra fint vid entrén. Är det för tidigt med ljusslingor tro? Det känns iaf som att det är nu de behövs som bäst... Hoppas jag hinner greja lite innan det blir mörkt i morgon eftermiddag så jag kan ta lite foton också.

Ha en skön kväll och helg!

Kram Allis

4 kommentarer:

Bitte sa...

Kikar bara in för att önska dig en fin allhelgonahelg! Jag har tänkt på dig och lilla Mongo hela veckan ska du veta, det berörde mig verkligen...

Jag skickar många varma kramar till dig!

Beatrice

Snäckskalsdalen. sa...

Inte för tidigt med ljusslingor, det är ju nu dom behövs, inte sant!
Jag har plockat fram våra så i veckan skall dom upp, absolut!
Hoppas du får en lugn och fin vecka.
Agneta kram

Jejje sa...

nä,upp med ljuslingorna bara:)det är ju nu vi behöver det.jag kommer att göra jul om 2 veckor,det är ju tiden före jul som är så mysig.Lycka till,kör på /kram från norr

Anonym sa...

Det är ju nu som vi behöver ljusslingor och tända ljus som lyser upp i mörkret.
Ha en bra vecka!
Hemmafixare