23 april 2010

Tid för förändring...?....


Min älskade dotter, som är här på besök, håller på att lär mig använda Photoshop - och oj! vad mycket roligt man kan göra där med bilderna. Misstänker att det kommer att bli en hel del tid framför datorn och det programmet framöver... Fast jag kanske ska försöka behärska mig eftersom det egentligen inte är "sitta-inne-tid" just nu ;))

Fotot ovanför slängde hon ihop på nån minut bara - men så är hon ju van också!

Jag har funderat en tid på att ändra om lite här på min blogg, skulle helst vilja ha en annan "mall" och lite annat smått och gott men vet inte riktigt om jag vågar för jag har ingen lust att sjabbla till det och sen behöva ägna en massa tid åt att försöka fixa tillbaka det igen.

Finns det någon där ute i blogglandia som har erfarenheter att dela med sig? Tips och trix att tänka på och så? Jag är evigt tacksam om ni vill förbarma er över en liten latmaja som mig :D

Ha en härlig fredag!

Kram Allis

Inga kommentarer: