18 januari 2010

Underbart!

Dags för nya köksgardiner idag kanske?

Efter en intensiv helg med umgänge, matlagning och allt annat som hör ihop med att ha huset fullt så är det så härligt med en ledig måndag när alla har gett sig iväg till sina sysselsättningar och det är tyst och lugnt. Dessa dagar med total frihet att göra vad jag vill är något av det bästa jag vet och är guld värda för att köra järnet alla de andra dagarna. Och jag är nog lite knäpp eftersom jag inte vill planera in något i förväg utan verkligen njuta av känslan att jag kan göra det som faller mig in och som jag känner allra mest för just nu.

Men först blir det lite städ och tvätt eftersom jag ägnade hela dagen igår åt att bli färdig med mitt skolarbete. just för att få den här dagen ledig. Och en lång promenad med Totte såklart, det är ju en daglig rutin som blir extra mysig idag eftersom det har börjat snöa igen.

Ha en fin start på denna vecka!

Kram Allis

Inga kommentarer: