04 november 2009

November-onsdag ;))


Idag känner jag mig bättre men igår var det inte mkt med mig... Det började på natten med magen och ett evigt rännande på toa, detta lugnade ner sig under förmiddagen men då började istället en läskig värk i lederna så jag var övertygad om att det var en rejäl influensa eller liknande på gång. Det blev till att stanna i sängen och försöka kurera sig bäst det gick, men idag känns det som sagt betydligt bättre så det kanske klarar sig med detta. Jag hoppas verkligen det iaf för det var tillräckligt pinsamt att ringa och sjukanmäla sig andra dagen :( men de var jättesöta och önskade krya på mig och välkomnade mig på fredag igen, om jag var bättre. Så nu har jag alltså två schemalediga dagar och "jobbar" sen hela helgen och om jag fortsätter känna mig så här okej hoppas jag att jag får grejat och fixat lite här hemma dessa dagar men jag tror jag ska börja med att få till en promenad med bästa vännen först. Även om det verkar blåsa på gränsen till storm ute så regnar det iaf inte.

Inga kommentarer: