04 juli 2009

På jobbet...


Sitter på jobbet och väntar på att det ska bli läggdags. Alltså, det har varit alldeles för varmt för att jobba idag så jag och min kollega har, i princip, bara varit här idag och bara gjort det allra nödvändigaste. Allt annat är omöjligt i en sån här värmebölja men tydligen ska det bli svalare nu och komma lite regn.

Nu känner jag mig iaf rätt så okej men både igår och i förmiddags mådde jag riktigt kasst, värk i kroppen, lätt illamående och nästan yr. Kan ha varit sviterna efter trädgårdsarbetet i solgasset hela torsdagen, kanske lite lätt solsting eller värmeslag. Jag blev så irriterad av att inte kunna fixa i trädgården pga värmen så jag gjorde det iaf och det kanske inte var det smartaste... En solhatt hade nog varit bra, därför en bild på röd solhatt ;))

God natt och sov gott!!

Kram Allis

Inga kommentarer: